2014(e)ko abenduaren 19(a), ostirala

AZKEN SARRERA

Gezurra dirudi baina... azken sarrera egiteko eguna heldu da! 

Egia esanda, ez dakit nondik hasi, ezta zer esan... Hala ere, pixka bat gainetik laburtuko dizuet lauhilabete honetan ikasi dudana, sentitu dudana, lortu dudana eta hemendik aurrera egingo dudana.

Blogaren lehenengo egunetan dakizuenez hemen txertatu nuelako (1go eguna2. eguna3. eguna...) oso galduta nengoen, ia ez nekien ezta idazten nuenaren letraren kolorea aldatzen. Ikusi daitekeen moduan soilik testua dago eta agian argazkiren bat, laguntzarekin jarri nuena.

Hasieran izan nituen sentsazioak guztiz desatseginak izan ziren; benetan, ez nuela nire burua gai ikusten lan hau aurrera ateratzeko. Gainera, hainbat zailtasun topatzen nituen teknologia arloan momentuan gainditu ezinak.

Trasteatzen orduak eta orduak eman ditut, bai etxean zein klasean eta bat-batean egun batean ez dakit zehazki nola, baina proiektuari "trukoa" aurkitu niola esan dezaket. Horrek, nire pentsatzeko erak guztiz aldatu zituen, egun horretan, lehenengo bideoa igo nuen (Redes 87 bideoa) eta ez zarete imajinatzen zein harro sentitu nintzen. 
Egia da, oso denbora gutxi pasa zela lehenengo klaseetatik bideo igo nuen egunera arte, baina niri eternitate bat iruditu zitzaidan. Badakizue zergatik? ikusten nuelako nire ikaskideek asko zekitela eta nik 0-tik hasten nintzela. Izan ere, denborarekin eta talde lanen bitartez, kontura naiz askok nire egoera bizi izan dutela.

Hortik aurrera, klase teorikoen eta praktikoen egunerokoak egiteaz aparte, bitxikeriak sartzea ere bururatu zitzaidan eta halaxe egin nuen. Hemen txertatzen dizuet jarri nituen lehenengoa biak; Redes 87 eta Logocentrismoarekin zerikusia duen bideoa. Bestalde, egunero sarrerak egiteko gogoak sartu zitzaizkidan eta ahal nuen bakoitzean zuei hitz egiten nizuen zerbait kontatzeko edo soilik zelan zaudeten galdetzeko. 

Ez dakit nabaritu duzuen edo ez baina lehenengo momentutik nekien guztia eta erakusten zidaten guztia islatzen saiatzen naiz. Ez dut ezeztatuko asko ez dela nekiena eta dakidana baina, niretzat ikusita non nengoen hasieran eta orain, asko dela uste dut. 

Horrez gain aipatu nahi dut, oso pozik nagoela baliabide teknologiko ezberdinak erabiltzen ikasi dudalako, hala nola, hurrengo hiru sarrereretan aurkitu daitezkenak; 12 eta 3.

Orokorrean, eraiki dudan bloga agian sinplea dela pentsatu dezakezue, baina nik oso gustura sentitzen naiz egin dudan lanarekin eta lortu dudan emaitzarekin. Benetan esaten dut, pila bat ikasi dudala, bai taldeko lanetan  zein bakarkako lanetan Gainera, irakasleak eta klasekideak beti egon dira laguntzeko eta aholkatzeko prest, eta horrek izugarrizko garrantzia duela uste dut. 

Bukatzeko adieraztea, jarritako helburu pertsonalak LORTU DITUDALA, niretzako oztopo zen lana GAINDITU DUDALA erabilitako metodologiari esker eta orain bai, NIRE BURUA KAPAZA IKUSTEN DUT TEKNOLOGIA MUNDUAN ARRITZEKO. Beraz, TRASTEATZEN JARRAITUKO DUT GAUZA BERRIAK IKASTEN JARRAITZEKO.

Lana borobiltzeko, idatzitako zenbait sarrera txertatuko ditut, non gehien gustatu zaizkidan bideoak eta gehien "markatu" dizkidatenak ikusiko diren.







Guzti honekin, esperientzia polit bati amaiera ematen zaio. Agur danoi eta ESKERRIK ASKO! 
Beste batera arte...


Moraleja:


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina